søndag 13. februar 2011

Max blogg Award

I kommende uker vil jeg komme til og reklamere for den nye wirhlpool`s mikrobølge ovn. Gleder meg masse til akkurat dette og er så heldig og få ta del i dette.
Her kan du se de andre bloggeren som er med på konkuransen og litt om selve konkuransen.
Så nå håper jeg at mikroen kommer slik at jeg kan brette opp armene og ta fatt på den nye utfordringen jeg har fått.
På onsdag reiser jeg til Spania og henter litt inspirasjon til denne konkuransen, men når jeg kommer hjem blir det mye tid ute på kjøkkenet :)
Ha en flott søndag vidre og til alle de flotte mødrene  ønsker jeg dere en flott morsdag :)

2 kommentarer:

  1. hei:-)go tur til spania?trur du at d går greit å fryse aroma kaka di?:-)

    SvarSlett
  2. Eg har ikke gjort det, men skulle tro det går fint likevel.

    SvarSlett