onsdag 7. desember 2011

Cupcake kurs i Tromsø med Passion4baking

 Søndag 4 desember 2011 var jeg på kurs med Mauella (Passion4baking) en av mine favorittbloggere.
Dere aner ikke for en humørfylt og inspirerende dame som møtte en flott cupcake gjeng her i Tromsø. 


 Her viser hun en teknikk for å pynte cupcakene, og dere kan tro den frostingen var god.
 Kan ikke si annet enn mmmm, for det meste denne damen lager blir bare godt.
 Her er jeg sammen med Manuella og hennes rosa kjøkkenmaskin.
Og det meste gikk i rosa, hehe.
 Slik ble mine cupcakes pyntet, enda et stykke igjen før jeg når Manuella igjen, hehe.
Men øvelse gjør mester sies det. Gøy er det i allefall.
Gleder meg allerede til neste kurs og selvsagt havnet kokeboken hennes på min ønskeliste til jul :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar