onsdag 14. april 2010

Kose helg på Kvaløya

Dette er min gode venninne Ingvild, hennes datter Benedikte og min datter Jannicke da vi var på vei til litt speed shopping i helgen. Vi stor kosa oss og det er så koselig og ha de på besøk.
Ingvild er en super venninne som står ved min side i tykt og tynt en sann venn er hun:)
Føler meg så heldig som har en venn som henne og det er den største gaven et menneske kan få. Gode venner vokser ikke på trær det tar tid og vokse og gro. 
I løpet av helgen fikk vi "scrappet " en del kort og alle bordkortene til min datters konfirmasjon. Nok en gang Ingvild tusen takk for all god hjelp med de bordkortan. Uten din hjelp har jeg vel enda sittet der og klippet og limt, hehe. 
Bordkortene til Jannickes konfirmasjon

Bursdagskort

Bursdagskort

Bursdags kort

Konfirmasjons kort

Konfirmasjons kort

Gave eske til konfirmant

Som sagt har vi hatt ei koselig helg og gleder meg allerede til neste gang vi møtes :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar