onsdag 14. april 2010

Kylling sandwich

I dag måtte jeg lage en deilig lunch til min mann siden jeg endelig fikk malt kjøkkenet.
Jeg laget kylling sandwich til han og den er bare så god, med masse deilig salat og annet stæsj på.

Til 2 pers:

4 loff
2 kyllingfileter( skjæres i tynne skiver)eller færdig grillet kylling
4 skiver bacon
hvitløk
salat
tomat
rødløk
agurk
majones
evt litt karridressing

Smør godt med smør på loffskivene og stek de i ovnen til de er lysebrune.
Mens skivene er i ovnen stekers kylling og bacon skiver.
Gni de så inn med hvitløk ( jeg brukte hvitløk på glass). Smør et tynt lag med majones over skivene.
Legg så salat, tomatskiver, løkskiver og agurk på. Legg om ønskelig en klatt dressing på.
Avlutt med store kyllingbiter og bacon på toppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar